UX 250H: Τροφοδοτείται από αυτοφορτιζόμενη Lexus Hybrid τεχνολογία τέταρτης γενιάς (photos & vid)

Μόλις οι οδηγοί φτάσουν στο τιμόνι του νέου UX 250h, θα συνειδητοποιήσουν σύντομα ότι αυτό δεν είναι μόνο ένα «άλλο crossover». Powered από μια υβριδική γενιά Lexus Self-Charging της τέταρτης γενιάς, είναι πολύ ευέλικτη στην οδήγηση, αλλά όπως όλα τα υβριδικά Lexus, προσφέρει την καλύτερη απόδοση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές στην κατηγορία Free from plug or range issues. Σε πραγματική οδήγηση σε πόλεις, το UX 250h μπορεί να χρησιμοποιήσει ηλεκτρική ισχύ για ένα σημαντικό μέρος κάθε διαδρομής - έως και 50%, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

HYBRID LEXUS

Το Lexus Self-Charging Hybrid στο UX 250h ενορχηστρώνει ένα συνεχές μίγμα από ένα εξαιρετικά αποδοτικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0-λίτρων και ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ. Διαθέσιμο με μπροστινή κίνηση ή το σύστημα E-FOUR για όλους τους τροχούς, το σύστημα διαθέτει ένα νέο μικρό κιβώτιο ταχυτήτων / διαφορικού και μονάδα ελέγχου ισχύος. Μια νέα μπαταρία νικελίου μετάλλου-υδριδίου βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα, ελαχιστοποιώντας τη διείσδυση στον χώρο φόρτωσης και συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους του UX. Είναι σημαντικό ότι οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν όχι μόνο στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου και στις χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και σε υψηλό επίπεδο ελκυστικότητας.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Όταν ταξιδεύετε ή επιταχύνετε ελαφρώς, ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας (και ο επιπλέον πίσω ηλεκτρικός κινητήρας στα μοντέλα με το σύστημα E-FOUR) είναι σε θέση να προωθήσει το αυτοκίνητο με ηλεκτρική ενέργεια που παρέχεται από την υβριδική μπαταρία. Σε αυτό το σημείο το όχημα είναι σχεδόν σιωπηλό, δεν χρησιμοποιεί βενζίνη και παράγει μηδενικές εκπομπές.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ

Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο υπερβολικά ομαλός βενζινοκινητήρας του κύκλου Atkinson κόβει ήσυχα ενώ εξακολουθεί να λαμβάνει βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα (-ες) όταν απαιτείται. Με την σχεδόν τέλεια διανομή αυτών των δύο πηγών ενέργειας, το UX 250h προσφέρει ανώτερη απόλαυση οδήγησης, καθώς και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

Σε πλήρη επιτάχυνση, η ισχύς του ηλεκτρικού κινητήρα συμπληρώνει στιγμιαία τον βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων. Μαζί παρέχουν μια ισχυρή ροπή, παρέχοντας γραμμική επιτάχυνση ακριβώς όταν χρειάζεται.

Κατά την πέδηση ή όταν το πόδι του οδηγού απομακρύνεται από το γκάζι, η αναγεννητική πέδηση συγκρατεί την κινητική ενέργεια για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια η οποία μαζί με την ηλεκτρική ισχύ που παράγεται κατά τις κανονικές συνθήκες οδήγησης αποθηκεύονται στην υβριδική μπαταρία, πράγμα που σημαίνει ότι το UX 250h δεν χρειάζεται ποτέ να μπεί στην πρίζα.

Όπως όλες οι σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες, η οδήγηση της Lexus στην υβριδική τεχνολογία δεν συνέβη εν μία νυκτί. Ως μέρος μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής για τη μετάδοση κίνησης, ανέπτυξε τα πρώτα υβριδικά οχήματα στα μέσα της δεκαετίας του '90. Από τη στιγμή που η Lexus ξεκίνησε το πρώτο υβριδικό premium, το 2005, το crossover RX 400h, η Lexus έχει πουλήσει πάνω από 1,4 εκατομμύρια αυτο-φορτιζόμενα υβρίδια. Σήμερα προσφέρονται εννέα διαφορετικά υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη, από τα υβριδικά LC 500h και LS 500h Multi-Stage Hybrids, μέχρι το εξαιρετικά αποδοτικό compact CT 200h.

Εκτός από τη διασκεδαστική οδήγηση, το UX 250h προσφέρει χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας και υψηλή υπολειμματική αξία. Αυτό οφείλεται πρωτίστως στην κορυφαία εμπειρία της Lexus σε μηχανολογικά Self-Charging Hybrids, στις μπαταρίες που διαρκούν όσο και στο ίδιο το αυτοκίνητο και στην εγγενή χαμηλή φθορά του συστήματος Lexus.

Το UX 250h έχει σχεδιαστεί χωρίς συμπλέκτη, ενώ ο κινητήρας εκκίνησης και ο εναλλάκτης είναι ενσωματωμένα στο υβριδικό σύστημα και δεν απαιτούν συντήρηση ή αντικατάσταση καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Ο συμβατικός ιμάντας χρονισμού αντικαταστάθηκε επίσης από μια αλυσίδα χρονισμού χωρίς συντήρηση. Χωρίς την ανάγκη εξυπηρέτησης ή αντικατάστασης αυτών των εξαρτημάτων, οι ιδιοκτήτες της UX 250h μπορούν να πραγματοποιήσουν εξοικονόμηση περίπου 1.500 € για μια περίοδο ιδιοκτησίας 5 ετών.

Με αποδεδειγμένο ρεκόρ αξιοπιστίας σε περίπου 60 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης παγκοσμίως, μια υβριδική μπαταρία Lexus έχει σχεδιαστεί για να διαρκέσει όλη τη ζωή του αυτοκινήτου. Σκληρά σχεδιασμένο για απόδοση και ανθεκτικότητα, καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών, 100.000 χλμ.

Χάρη στο αναγεννητικό σύστημα πέδησης του Lexus Self-Charging Hybrid, το οποίο παρέχει το πρώτο μισό της συνολικής δύναμης πέδησης, μειώνεται σημαντικά η φθορά του pad και του δίσκου. Κατά τη διάρκεια των 90.000 χλμ., Ένα υβριδικό Lexus συνήθως δεν χρειάζεται αντικατάσταση δίσκου και μόνο ένα σετ ανταλλακτικών για τακάκια φρένων. Επιπλέον, η μεγαλύτερη πίεση των υβριδικών οχημάτων συμβάλλει στη μείωση της φθοράς των ελαστικών, ενώ η γραμμική παροχή ισχύος και η ισορροπημένη κατανομή βάρους του αυτοκινήτου μειώνουν ακόμη περισσότερο την φθορά των ελαστικών.

  • 09/01/2019 09:46:40
  • 291
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE