ΤΟ ΝΕΟ LEXUS UX (photos & vid)

Το νέο Lexus UX προσφέρει την πρωτοποριακή πολυτέλεια και ασφάλεια της μάρκας σε ένα πακέτο που συνδυάζει τολμηρά νέα σχεδιαστικά στοιχεία και εξαιρετικά αποδοτικούς νέους κινητήρες. Για πολλούς πελάτες, το UX δεν θα είναι μόνο το πρώτο τους Lexus, αλλά και το πρώτο τους πολυτελές όχημα.

Το όνομα UX προέρχεται από την ιδέα καθοδήγησης της ομάδας σχεδιασμού και περιγράφει την αποστολή του οχήματος:

Urban + X-over (διασταύρωση) = UX.

Το Lexus UX έχει σχεδιαστεί για τους σύγχρονους αστικούς εξερευνητές που αναζητούν μια φρέσκια, σύγχρονη και δυναμική οδήγηση πολυτελείας, αναζητώντας όχι μόνο αυτό που είναι νέο και συναρπαστικό, αλλά και αυτό που σχετίζεται και με τον τρόπο ζωής τους.

Δημιουργημένο με δυναμική συμπεριφορά, το UX έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει γρήγορη και ελκυστική οδήγηση με ομαλή συμπεριφορά της Lexus, καθιστώντας την μοναδική είσοδο στο πολυτελές compact crossover τμήμα.

Το UX είναι το πρώτο Lexus που κατασκευάστηκε με τη νέα πλατφόρμα Global Architecture - Compact (GA-C). Μια ελαφριά αλλά υπερ-άκαμπτη δομή, εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους και εκλεπτυσμένη ανάρτηση ρυθμίζουν το UX με υποδειγματική ευελιξία στο χειρισμό και άνεση οδήγησης, μαζί με μια ξεχωριστή προσωπικότητα.

Η ΕΥΡΩΠΗ - ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ LEXUS UX

Η ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για το νέο Lexus UX, μια περιοχή στην οποία οι πελάτες αναζητούν ολοένα και περισσότερες εναλλακτικές λύσεις ποιότητας σε συμβατικά sedans, station wagon και hatchbacks που ταιριάζουν καλύτερα στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Αν και αυτό έχει οδηγήσει σε πληθώρα επιλογών στο αυξανόμενο συμπαγές crossover / SUV τμήμα, το UX ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό ως πιο διακριτικός, κομψός παίκτης με ισχυρή δυναμική έκκληση και το μοναδικό όφελος της καθαρής και αποδοτικής υβριδικής τεχνολογίας self-charging της Lexus .

Στην ουσία, το UX είναι ένα νέο είδος crossover, ένας «αστικός εξερευνητής» που προσφέρει μια νέα αντίληψη για το τι σημαίνει πολυτέλεια για τους σημερινούς οδηγούς. Παράλληλα με το καθιερωμένο hatchback CT, θα πάρει τη θέση του ως μοντέλο πύλης για τη Lexus και θα διαδραματίσει βασικό ρόλο βοηθώντας την εταιρεία να επιτύχει τον στόχο της για 100.000 ετήσιες πωλήσεις στην Ευρώπη * μέχρι το 2020. Η υβριδική τεχνολογία αυτοεφοδιασμού της αυξάνεται καθώς η αγορά απομακρύνεται από την ισχύ του πετρελαίου ντίζελ για να αγκαλιάσει εναλλακτικούς ηλεκτροκίνητους κινητήρες.

Το UX θα έχει ευρεία απήχηση στην Ευρώπη, ειδικά για τους πελάτες με νέες οικογένειες που επιθυμούν την ευελιξία ενός crossover, αλλά και ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο ευκίνητο για να οδηγεί την πόλη ως hatchback, χάρη στον εύχρηστο χειρισμό του και την εξαιρετική ευελιξία του. Από αυτή την άποψη, το UX θα είναι ο ιδανικός συνεργάτης για καθημερινά ταξίδια καθώς και ταξίδια για να ανακαλύψετε νέα μέρη και να απολαύσετε νέες εμπειρίες. Ταυτόχρονα, το UX θα αποτελέσει την πρωταρχική επιλογή για τη μείωση του μεγέθους των νοικοκυριών όπου έχουν μεγαλώσει τα παιδιά, και για τα ζευγάρια των οποίων τα ταξίδια συχνά συνδυάζουν την εργασία με τον ελεύθερο χρόνο.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Οι σχεδιαστές της Lexus δημιούργησαν ένα συνολικό θέμα σχεδίασης που συνδυάζει τη δύναμη με τη φινέτσα, κομψή αλλά λειτουργική.

Η μάσκα του άξονα, αν και μοιράζεται το βασικό της σχήμα με άλλα μοντέλα Lexus, είναι μοναδική για το UX. Διαθέτει ένα νέο πλέγμα μοτίβο με μεμονωμένα στοιχεία που σταδιακά αλλάζουν σε σχήμα καθώς εκπέμπουν από το κεντρικό έμβλημα της Lexus. Η μάσκα δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα τρισδιάστατη εμφάνιση που φαίνεται να αλλάζει με τη γωνία θέασης.

Ο σχεδιασμός του προβολέα ολοκληρώνει το πρόσωπο του UX, δίνοντάς του ένα αποφασισμένο, σίγουρο βλέμμα. Τα φώτα ημέρας είναι τοποθετημένα σε μοτίβο βέλους πάνω από τους προβολείς, δίνοντας έμφαση στην υπογραφή φωτισμού σε σχήμα L της Lexus. Αυτά φαίνονται σαν φρύδια πάνω από τους πρότυπους προβολείς προβολέων διπλής δέσμης μονής προβολής ή τις προαιρετικές εξαιρετικά μικρές μονάδες LED 3 προβολέων.

Η βασική μορφή του οχήματος ξεφεύγει από τις γραμμές της σχάρας του άξονα για να περιβάλλει την καμπίνα. Οι προεξέχουσες γλυπτικές επιφάνειες και οι εκρηκτικές εμπρός και πίσω πτέρυγες αντανακλούν τη δύναμη, ενώ ένα αεροδυναμικό προφίλ, μεγάλοι τροχοί που σπρώχνονται στις γωνίες και μια τολμηρή εμπρόσθια όψη δημιουργούν την ευκίνητη στάση.

Τα καλούπια αψίδας που προστατεύουν το σώμα από το χαλίκι που ρίχνεται από τα ελαστικά, χρησιμοποιούν ροή αέρα πάνω από τις άκρες τους για να μειώνουν την αναταραχή και την ανύψωση, συμβάλλοντας στη σταθερότητα του οχήματος.

Τα φώτα πλήρους πλάτους προβάλλουν μια χαρακτηριστική νυχτερινή υπογραφή που σχηματίζεται από μια ακολουθία από 120 LED. Μια αεροτομή τύπου φτερών στην πίσω άκρη της οροφής, μαζί με ένα επίπεδο υποστύλωμα, συμβάλλουν στην ηρεμία του οχήματος και την απόδοση καυσίμου.

Ο Takumi (ιαπωνικός όρος για τεχνίτες) εργάστηκε με σχεδιασμό και μηχανική για να βελτιώσει όλες τις εξωτερικές επιφάνειες του UX. Η δουλειά τους ήταν ζωτικής σημασίας για να εξευγενιστούν οι επιφάνειες μέχρι το επίπεδο των 0,01 mm, ωθώντας τα όρια για αυτό που θα μπορούσε να παραχθεί.

Οι ζάντες αλουμινίου 17x6,5 ιντσών διαθέτουν πτερύγια Gurney κατά μήκος των άκρων των ακτίνων που έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν την δύναμη του ανέμου, ενώ παράλληλα αυξάνουν τη ροή του αέρα για να ψύχουν τα δισκόφρενα.

Ο σχεδιασμός τραβά αέρα από το εσωτερικό του τροχού, ενώ η ροή αέρα στην εξωτερική πλευρά του οχήματος ρυθμίζεται ώστε να ακολουθεί την επιφάνεια του τροχού. Οι τροχοί aero διατίθενται σε μια επιλογή από ασήμι μεταλλικά και σκούρα χρυσομεταλλικά χρώματα. Το UX προσφέρει επίσης (nonaero) 18-ιντσών τροχούς αλουμινίου με αποκλειστικούς τροχούς F SPORT.

Έννοια "SEAT-IN-CONTROL"

Το UX κάνει τον οδηγό να αισθάνεται περισσότερο σε επαφή με το δρόμο χάρη σε μια ιδέα "SEAT-IN-CONTROL". Οι κρίσιμες λειτουργίες του οχήματος είναι ομαδοποιημένες γύρω από την πλευρά του οδηγού της καμπίνας και το σχήμα του καθίσματος επιτρέπει στον οδηγό να τις χειρίζεται διατηρώντας παράλληλα μια άνετη, φυσική στάση.

Το εύρος ρύθμισης ύψους καθίσματος είναι εξαιρετικά ευρύ για να επιτρέψει διαφορετικό είδος οδηγικής εμπειρίας, από μια δυναμική θέση χαμηλής θέσης, όπως σε ένα hatchback σε μια θέση υψηλού καθίσματος σε ένα τυπικό crossover.

Το UX προσφέρει χειροκίνητα ή 8 δρόμων ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, το τελευταίο με ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη για τον οδηγό. Τα μαξιλάρια των εμπρόσθιων καθισμάτων χρησιμοποιούν ελατήρια και αφρό ειδικά σχεδιασμένο για να περιβάλλουν ήπια τους επιβαίνοντες και να διασκορπίζουν την πίεση κάτω από την ισχιακή περιοχή του επιβάτη.

  • 20/02/2019 09:01:50
  • 609
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE