Maserati Levante με κινητήρα V8 για την GTS και Trofeo - απλά συναρπαστική! (photos & vid)

2018 Auto Show του Λος Άντζελες, η Maserati παρουσιάζει το SUV Levante το GTS και το κορυφαίο της σειράς Trofeo, εξοπλισμένο με τον ισχυρό κινητήρα V8 "Made in Maranello" που μπορεί να παραδώσει 550 hp για το GT και 590 ίππων για το Trofeo.

Maserati Trofeo

Το Levante Trofeo , που βρίσκεται στο περίπτερο με χρώμα Grigio Opaco με σπορ καθίσματα, μαύρο δερμάτινο εσωτερικό "Pieno Fiore" με κόκκινη ραφή και ζάντες Orione 22 ιντσών, είναι το απόλυτο "Maserati SUV", ικανό να επιταχύνει με στυλ από 0- 100 km / h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και φτάνοντας σε μια τελική ταχύτητα 304 km / h.

Οι μηχανικοί της Maserati ανέπτυξαν τον ισχυρό κινητήρα Twin Turbo V8 3,8 λίτρων για να φιλοξενήσουν το Q4 Intelligent All-Wheel Drive σύστημα με ένα νέο σχεδιασμό στροφαλοθάλαμο, συγκεκριμένο συγκρότημα στροφαλοφόρου, νέα αντλία λαδιού και βοηθητικό ιμάντα και διαφορετική διάταξη καλωδίωσης.

Χάρη στο νέο υπερσυμπιεστή με αυξημένη ροή, επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή με συγκεκριμένους εκκεντροφόρους και βαλβίδες, νέα έμβολα και νέες ράβδους σύνδεσης, το Levante Trofeo είναι σε θέση να επιτύχει εντυπωσιακές τιμές ισχύος σε συνδυασμό με συγκεκριμένη χαρτογράφηση βαθμονόμησης κινητήρα.

Στο μπροστινό μέρος, το Levante Trofeo έχει προβολείς Full LED, μπροστινή μάσκα με διπλές κατακόρυφες ράβδους σε μαύρο φινίρισμα πιάνο, κατώτερη φόδρα με κυψελωτό πλέγμα, λαβές πόρτας στο χρώμα του αμαξώματος, μαύρες άκρες εξαγωγής καυσαερίων και δαγκάνες φρένων υψηλής απόδοσης.

Οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες του Levante Trofeo, όπως και ο κάτω διαχωριστής, οι πλευρικές λεπίδες στους εμπρός αεραγωγούς, τα πλαϊνά ένθετα και το πίσω εξάρτημα, από εξαιρετικά στιλπνές ίνες άνθρακα, υπογραμμίζουν περαιτέρω την εμφάνιση του αγωνιστικού στύλ αυτού του μοντέλου. Η κουκούλα είναι καινούργια και διαθέτει δύο επιθετικές εισόδους αέρα για καλύτερη ψύξη κυλινδροκεφαλής. Κάτω από την κουκούλα, οι ίνες άνθρακα υψηλής στιλπνότητας απαρτίζουν μια επιγραφή V8 και το Trident. Οι κεφαλές των κυλίνδρων και οι πολλαπλές εισαγωγής είναι βαμμένες με κόκκινο χρώμα.

Το νέο Levante Trofeo διαθέτει βασικούς προσαρμογείς προβολείς πλήρους μήκους LED. Σε σύγκριση με τους προβολείς Bi-Xenon, η τεχνολογία LED προσφέρει 20% καλύτερη ορατότητα, 32% ψυχρότερο φως και προβολείς που διαρκούν δύο φορές περισσότερο.

Ο νέος τρόπος οδήγησης "Corsa" με λειτουργικότητα Launch Control εκτός από τους υπάρχοντες τρόπους λειτουργίας Normal, ICE, Sport και Off Road έχει υιοθετηθεί για να ενισχύσει τον σπορ χαρακτήρα του απόλυτου SUV Maserati. Ο τρόπος οδήγησης "Corsa" βελτιώνει περαιτέρω την απόκριση του κινητήρα και ανοίγει τις βαλβίδες εξαγωγής στην επιτάχυνση, καθώς και η ταχύτερη μετατόπιση των ταχυτήτων, τα χαμηλότερα επίπεδα ανάρτησης αέρα, η πιο σποραδική απόσβεση του Skyhook και οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις του Q4 Intelligent All-Wheel Drive, ενώ αλληλεπιδρά με τα συστήματα Traction Control και ESP για να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση. 

Το σύστημα ολοκληρωμένου ελέγχου οχημάτων (IVC) ενσωματώθηκε για πρώτη φορά σε ένα Levante για εντυπωσιακή δυναμική οδήγηση, καλύτερη απόδοση και γνήσια οδηγική εμπειρία Maserati, βοηθώντας στην αποφυγή αστάθειας του οχήματος, αντί να διορθώσει τα λάθη του οδηγού όπως παραδοσιακά κάνει το σύστημα ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ESP).

Το σύστημα πέδησης Brembo ασχολείται εξαιρετικά με την υψηλή απόδοση του Levante Trofeo. Τα μπροστινά φρένα έχουν υιοθετήσει δακτύλιους αλουμινίου με 6 έμβολα που λειτουργούν σε δίσκους διαμέτρου 380 mm. Οι επιπλέουσες δαγκάνες αλουμινίου με διάτρητους αεριζόμενους δίσκους 330 mm x 22 mm τοποθετούνται στο πίσω μέρος. Το ABS έχει υποβληθεί σε συγκεκριμένη ρύθμιση για την έκδοση Trofeo.

Το Levante Trofeo είναι το πρώτο Maserati που εξοπλίστηκε με τροχούς από σφυρήλατο  αλουμίνιο 22 ιντσών, οπότε η Maserati συνεργάστηκε με την Continental για να προσφέρει το νέο ελαστικό SportContact ™ 6 στόν βασικό εξοπλισμό. Το νέο σπορ ελαστικό έχει συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη του ισορροπημένου χειρισμού και των εξαιρετικών επιδόσεων στροφών του ισχυρότερου Maserati στην παραγωγή σήμερα. 

Levante GTS

Το Levante GTS στην έκθεση στο Los Angeles Show, το χρώμα Bianco Alpi με αθλητικά καθίσματα, το κόκκινο δέρμα Pieno Fiore και οι τροχοί Orione 22 ιντσών είναι ο τέλειος συνδυασμός υψηλής απόδοσης, σπορ στυλ και κομψότητας.

Η ανάπτυξη αυτού του νέου V8 Levante GTS είναι μια ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή ιστορία από μόνος του. Στην πραγματικότητα ξεκίνησε ως έργο skunkworks από το τεχνικό κέντρο Maserati στη Modena, πολύ πριν από την επίσημη έναρξη του μοντέλου SUV την άνοιξη του 2016. Οι μηχανικοί δημιούργησαν ένα πρωτότυπο V8 που προορίζεται να ελέγξει τα όρια απόδοσης της πλατφόρμας Levante.

Η φάση ανάπτυξης ξεκίνησε επίσημα το καλοκαίρι του 2016, μετά την Παγκόσμια Πρεμιέρα του Λεβάντε. Σε συνεργασία με τους συνεργάτες τους στη Ferrari, οι τεχνικοί και οι μηχανικοί έκαναν έναν κινητήρα V8 που συνδυάστηκε άψογα με το Q4 Intelligent All-Wheel Drive σύστημα, επιτυγχάνοντας αμέσως τους στόχους υψηλής απόδοσης που έχουν τεθεί για το έργο. Ξεκίνησαν με επίκεντρο τον ακριβή συντονισμό της ανάρτησης και της ηλεκτρονικής και την ενσωμάτωση του Ολοκληρωμένου Ελέγχου Οχήματος (IVC) στη διαχείριση ESP.

Στο Levante GTS, το σύστημα Maserati IVC έχει ενσωματωθεί στον έλεγχο ESP. Το IVC χρησιμοποιεί έξυπνο ελεγκτή προώθησης τροφοδοσίας που προβλέπει καταστάσεις οδήγησης και προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα του κινητήρα και την ικανότητα του συστήματος πέδησης, παρέχοντας εξαιρετική δυναμική οδήγησης, καλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότερη ενεργητική ασφάλεια. Το σύστημα βοηθάει τους οδηγούς να διατηρούν τον έλεγχο του οχήματός τους, αντί να διορθώνουν απλώς "λάθη" όπως κάνουν τα παραδοσιακά συστήματα ηλεκτρονικής σταθερότητας (ESP).

Στην εφαρμογή Levante GTS, το IVC είναι ειδικά προσαρμοσμένο για να μειώνει τις τάσεις υποστροφής, χαρακτηριστικές για τα SUV αυτοκίνητα. Μια λειτουργία υποστροφής / ανατροπής μέσα στο σύστημα ελέγχου ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης (EPS) συνεργάζεται με το σύστημα IVC, με αποτέλεσμα ένα πιο φυσικό και προβλέψιμο συναίσθημα οδήγησης. Το σύστημα ρυθμίζει άμεσα τη ροπή παρέχοντας στον οδηγό τη βέλτιστη ανατροφοδότηση, ειδικά στην οδήγηση σπορ.

Το σύστημα πέδησης ασχολείται εξαιρετικά με την αξιοσημείωτη απόδοση του Levante GTS. Τα μπροστινά φρένα έχουν υιοθετήσει δακτύλιο Brembo monobloc αλουμινίου 6-εμβόλων που λειτουργούν σε δίσκους διαμέτρου 380 mm. Οι επιπλέουσες δαγκάνες αλουμινίου με διάτρητους αεριζόμενους δίσκους 330 mm x 22 mm τοποθετούνται στο πίσω μέρος. Το ABS έχει υποβληθεί σε συγκεκριμένη ρύθμιση και για την έκδοση GTS.

  • 20/12/2018 09:05:12
  • 1054
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE