Η Pirelli παρουσιάζει την τεχνική εξέλιξη των ελαστικών FERRARI GR στο Ferrari Fianli Mondiali αυτήν την εβδομάδα (photos & vid)

Έξι εξειδικευμένα σπορ αυτοκίνητα, έξι αγωνιστικές παραλλαγές και έξι αγωνιστικά ελαστικά που κατασκευάστηκαν ειδικά για αυτούς: η ιστορία του Ferrari Challenge καλύπτει 26 χρόνια και μερικά από τα πιο σημαντικά μοντέλα που έρχονται από το Maranello, των οποίων οι παραλλαγές συνθέτουν τη διάσημη σειρά μάρκας της Ferrari. Αυτή είναι μια περιοχή στην οποία η Pirelli γνωρίζει καλά, αφού ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Ferrari Challenge από τότε που έκανε το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα. Αυτό αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για την Pirelli να μελετά νέες ιδέες σε ακραίες συνθήκες - όπως συμβαίνει πάντοτε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανάμεσα σε πρόθυμους οδηγούς - αλλά με βάση αυτοκίνητα με τα ίδια χαρακτηριστικά και δυναμική. Το Ferrari Challenge γεννήθηκε το 1993 και από τότε έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 1000 οδηγοί. Ο αριθμός των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν ήταν απλά ανυπολόγιστος. Επίσης, επειδή μετά από την ευρωπαϊκή σειρά, η Ferrari Challenge επεκτάθηκε επίσης στην Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες: ένας ολόκληρος κόσμος οδηγών, ο καθένας στο τιμόνι μιας Ferrari εξοπλισμένης με ελαστικά Pirelli.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ FERRARI CHALLENGE Το πρώτο αυτοκίνητο που έκανε στη σειρά εξέλιξης ήταν η Ferrari 348 Challenge. Προέρχεται από το 1989 348 TB και TS, μεταφέροντας τον κινητήρα 3.5-λίτρων V8 του αυτοκινήτου που έβγαζε 320 ίππους. Σε σύγκριση με την street έκδοση, το 348 Challenge δεν τροποποιήθηκε εκτενώς, αλλά φορούσε ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα από την Pirelli. Το πρώτο ελαστικό της Ferrari Challenge ήταν ένα ελαστικό 17 ιντσών με διαφορετικά μεγέθη μπροστά και πίσω (245 / 620-17 και 265 / 640-17 αντίστοιχα). Ακριβώς όπως το αυτοκίνητο, τα ελαστικά είχαν επίσης ισχυρό σύνδεσμο με τα street τους ισοδύναμα: για να τα κατασκευάσουν, η Pirelli χρησιμοποίησε τα κανονικά καλούπια P Zero αλλά με συγκεκριμένη κατασκευή και ενώσεις.

Το 348 οδήγησε τους τελευταίους αγώνες του το 1996, παράλληλα με το νέο αυτοκίνητο Challenge 355. Και αυτός ήταν ένας άμεσος απόγονος του street δρόμου, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα 380 ίππων που ήταν πανομοιότυπος με το street όχημα. Οι συσκευές ασφαλείας που απαιτούνται για τον ανταγωνισμό και τα ειδικά ελαστικά Pirelli το έκαναν διαφορετικό. Η ιταλική εταιρεία έκανε τα πρώτα της ελαστικά 18 ιντσών για τη σειρά της Ferrari: μέγεθος που θα παραμείνει για περισσότερα από 10 χρόνια.

Το 2000, το τρίτο αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στο Challenge της Ferrari έκανε το ντεμπούτο του: το 360 Challenge, το οποίο βασίστηκε στο 360 Modena. Είχε την ίδια ισχύ με το street αυτοκίνητο (400 ίππων) αλλά μικρότερο βάρος. Το αυτοκίνητο 360 Challenge υπέστη ορισμένες σημαντικές τροποποιήσεις το επόμενο έτος, με ισχύ που αυξάνεται στους 415 ίππους. Επιπλέον, ζητήθηκε μεγαλύτερη απόδοση από τα ελαστικά, αλλά η παραγωγή ελαστικών Pirelli που γεννήθηκε με το 355 ήταν ακόμα περισσότερο ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αυτοκινήτων και των οδηγών, γεγονός που σήμαινε ότι εισήχθησαν μόνο νέα μεγέθη και ενώσεις.

Το Challenge 430 σηματοδότησε ένα σημαντικό νέο βήμα για τη σειρά: ενώ έβαλε τα ίδια 490 άλογα του street αυτοκινήτου, προσαρμόστηκε χάρη στα μαθήματα που είχε μάθει η Ferrari στη Formula 1. Για παράδειγμα, κατείχε το το πρώτο σύστημα φρεναρίσματος από κεραμικό άνθρακα. Tα ελαστικά χρειάστηκαν επίσης μερικές σημαντικές τροποποιήσεις. Τα πρώτα ελαστικά των 19 ιντσών κατασκευάστηκαν τόσο στεγνό όσο και για βρεγμένο, αλλά αυτά γίνονταν για πρώτη φορά ως «full wet» ελαστικά, με ένα συγκεκριμένο πλήρες wet μοτίβο πέλματος.

Το 2010, το φημισμένο Ferrari 458 Italia αποτέλεσε τη βάση του τελευταίου αυτοκινήτου Challenge, το οποίο έφτασε 570 ίππους. Υπήρχε επίσης ένα ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό που απαιτούσε τα ελαστικά να λειτουργούν παράλληλα με αυτό. Η Pirelli προσαρμόζει τις διαστάσεις και την ένωση του ελαστικού ενώ διατηρεί το ίδιο μέγεθος τροχού.

Το turbocharging ήρθε στο Challenge της Ferrari το 2016 με την άφιξη του 488 Challenge: την πρώτη φορά που ένας turbo κινητήρας είχε ποτέ δει στο πρωτάθλημα σε 25 χρόνια ιστορίας. Υπήρξε μια αύξηση 100 ίππων σε σύγκριση με το 458, ενώ ο χρόνος γύρου Fiorano κατέβηκε κατά ένα δευτερόλεπτο. Η Pirelli ανέπτυξε νέα μεγέθη ελαστικών για την πρόκληση 488 για να αντιμετωπίσει την επιπλέον απόδοση του αυτοκινήτου.Ο Theo Mayer, ο οποίος διαχειρίζεται το πρόγραμμα Ferrari Challenge της Pirelli, δήλωσε: "Είναι εξαιρετική ευκαιρία για την Pirelli να δουλεύει μαζί με την Ferrari στην πρόκληση. Παράλληλα με τους επαγγελματίες οδηγούς υπάρχουν και οδηγοί κύριοι: ερασιτέχνες που έχουν άλλες δεσμεύσεις πραγματικού κόσμου πάνω από τους αγωνιστικούς αγώνες. Τα ελαστικά αναπτύσσονται πάντα παράλληλα με το αυτοκίνητο, ένα χρόνο πριν την έναρξη του Challenge, ενισχύοντας την οδηγικότητα και την απόδοση των οδηγών σε όλα τα επίπεδα. Στόχος αυτών των εξελίξεων ήταν η μεγιστοποίηση των επιδόσεων, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνικές καινοτομίες από το διάσημο τμήμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli. Αυτό βοηθά να καταστούν τα ελαστικά πιο ολισθηρά σε όλες τις ξηρές συνθήκες, Για τις βροχερές συνθήκες, έχει αναπτυχθεί ένα συγκεκριμένο πλήρες υγρό ελαστικό. Τώρα που μπαίνουμε στο 26ο έτος της εταιρικής μας σχέσης, ο επόμενος στόχος μας θα είναι να γιορτάσουμε μαζί ένα μισό αιώνα ».

Ο Theo Mayer, ο οποίος διαχειρίζεται το πρόγραμμα Ferrari Challenge της Pirelli, δήλωσε: "Είναι εξαιρετική ευκαιρία για την Pirelli να δουλεύει μαζί με την Ferrari στην πρόκληση αυτή. Παράλληλα με τους επαγγελματίες οδηγούς υπάρχουν και οδηγοί: ερασιτέχνες που έχουν άλλες δεσμεύσεις στον πραγματικό κόσμο, πάνω από τους αγώνες. Τα ελαστικά αναπτύσσονται πάντα παράλληλα με το αυτοκίνητο, ένα χρόνο πριν την έναρξη του Challenge, ενισχύοντας την οδηγικότητα και την απόδοση των οδηγών σε όλα τα επίπεδα. Στόχος αυτών των εξελίξεων ήταν η μεγιστοποίηση των επιδόσεων, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνικές καινοτομίες από το διάσημο τμήμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli. Αυτό βοηθά να καταστούν τα ελαστικά εξαιρετικά σε όλες τις ξηρές συνθήκες, Για τις βροχερές συνθήκες, έχει αναπτυχθεί ένα συγκεκριμένο full wet ελαστικό. Τώρα που μπαίνουμε στο 26ο έτος της εταιρικής μας σχέσης, ο επόμενος στόχος μας θα είναι να γιορτάσουμε μαζί μισό αιώνα ».

  • 02/11/2018 09:52:06
  • 1704
  • Προϊόντα & Υπηρεσίες
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE