- Ιδιώτης: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
- Λαρισα - Νομός Λάρισας - 41221
- 6938036243
Κατανάλωση εντός (λ/100χλμ)
Κατανάλωση εκτός (λ/100χλμ)
Κατανάλωση μικτή (λ/100χλμ)
Ρύποι (γρ/χλμ)
Τέλη κυκλοφορίας (€)
-
Αγορασμένο καινούριο στις 19/09/2002 από την ΕΤΕΑ ΑΕ Θεσσαλονίκης και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη.
Είναι 1390cc, 16V, 75PS.
Το Polo οδηγήθηκε κυρίως από τον έναν από τους δύο οδηγούς της οικογενείας και για μεγάλη περίοδο υπήρχε και δεύτερο αυτοκίνητο, ενώ τα τελευταία τρία χρόνια υπήρξε και τέταρτο αμάξι, εταιρικό, με αποτέλεσμα να έχει διανύσει από τον 05/2017 μόνο 18.000χλμ. εκ των οποίων τα 3.000χλμ. το τελευταίο 14τετράμηνο της χρήσης του. Λόγω της κατοχής αυτής της στιγμής τριών ΙΧ και ενός εταιρικού ΙΧ, το εν λόγω αυτοκίνητο πωλείται.
Τα service όλα στην ώρα τους στο ίδιο εξουσιοδοτημένο επώνυμο και πολύ γνωστό εξειδικευμένο στην VW συνεργείο της πόλης της Θεσσαλονίκης, δίνονται και τα δύο συμπληρωμένα βιβλία service με αναλυτικές σημειώσεις σε ότι έχει αλλαχθεί με ημερομηνίες και τιμές, όπως και το βιβλίο αυτοκινήτου.
Δίνονται όλα τα ΚΤΕΟ του με τις ημερομηνίες και τα χιλιόμετρα που είχαν κατά τον τεχνικό έλεγχο από το πρώτο του ΚΤΕΟ τον 05/2007 ως και το πιο πρόσφατο τον 06/2021 το οποίο έχει ισχύ ως τις 10/06/2023.
Το Polo έχει δηλωθεί σε ακινησία από τις 28/02/2022 και κατά την πώληση τα τέλη κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους θα επιβαρύνουν τον πωλητή ενώ τα έξοδα μεταβίβασης τον αγοραστή.
Το αμάξι δεν έχει εμπλακεί σε κάποιο σοβαρό τροχαίο αλλά σε 3 μικροσυγκρούσεις εντός πόλης, άνευ σημασίας με πολύ μικρές υλικές ζημιές που επισκευάστηκαν στις δύο περιπτώσεις. Έγινε επίσης επισκευή του ουρανού από μικρά βουλιάγματα που πιθανόν προκλήθηκαν από πτώση αντικειμένου από διαμέρισμα, τέσσερις μήνες αφού αγοράστηκε, που το κάλυψε η εγγύησή του.
Είναι σε καλή μηχανική κατάσταση και όλα αυτά τα χρόνια έβγαλε κάποια από τα αναμενόμενα προβλήματα των Polo της γενιάς του όπως τους πολλαπλασιαστές (μπουζοκαλώδια) αλλαγή πέντε φορές στα πρώτα έξι του κυρίως χρόνια μέχρι να λύσει το πρόβλημα η αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα μοντέλα τους, ηλεκτρικές κλειδαριές, κόλλημα εναλλαγής ζεστού/κρύου στο A/C και φούσκωμα ταπετσαρίας οροφής, η οποία αλλάχτηκε με καινούρια στις 28/02/2022, την μέρα δηλαδή που δηλώθηκε σε ακινησία, όπως και φέρει καινούρια πατάκια μπρος πίσω.
Δεν έχει ABS στα φρένα.
Διαθέτει δύο αερόσακους οδηγού/συνοδηγού και άλλους δύο πλευρικούς. Φέρει radiocd Pionner, Aircondition, όργανο πολλαπλών ενδείξεων (MFA), ρυθμιζόμενο καθ' ύψος υδραυλικό τιμόνι, φώτα ομίχλης, ηλεκτρικά μπροστά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με συρταράκι στην βάση κάθισμα οδηγού.
Από την αγορά του ως και πριν 5 χρόνια, τα λάδια που χρησιμοποιούνταν ήταν Shell Helix Ultra 5W-40 Fully Synthetic, με αλλαγή τους κάθε 15.000χλμ. ενώ στο ενδιάμεσο των αλλαγών χρειαζότανε επιπλέον ένα λίτρο.
Στα 75.000χλμ. αντικαταστάθηκαν τα αμορτισέρ με καινούρια μάρκας Bilstein και κάποια στιγμή θα πρέπει να περαστούν νέα.
Στα 196.000χλμ. (06/2016) έγινε αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Τα λάστιχα που φέρει είναι Michelin και έχουν την φθορά του χρόνου αν και δεν είναι με πολλά χιλιόμετρα, διαθέτει και κανονική ρεζέρβα στο port baggage.
Δεν επιτρεπόταν το κάπνισμα εντός του οχήματος, μεταφέραμε ένα παιδί και δεν υπήρχε κατοικίδιο. Το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε πυλωτή ιδιόκτητου κτιρίου.
Στον νέο αγοραστή θα δοθεί δώρο ο βιολογικός καθαρισμός του αυτοκινήτου.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν εστιάζονται περισσότερο οι ατέλειες ώστε να ξέρει ο επίδοξος αγοραστής αν ενδιαφέρεται ή όχι.
Το συγκεκριμένο αμάξι δεν έχει ταλαιπωρηθεί, σίγουρα δεν έχει κακοποιηθεί, είναι αξιόπιστο, με τις αναμενόμενες φθορές της ηλικίας του, όποιος το πάρει, το σεβαστεί, το φροντίσει και το συντηρήσει ορθά, θα το έχει για ακόμη μια δεκαετία.
Προσοχή! Έχουν σημειωθεί κρούσματα εξαπάτησης από πωλητές αυτοκινήτων στο εξωτερικό. Παρακαλούμε προσέχετε με ποιόν επικοινωνείτε και σε καμία περίπτωση μην δώσετε προκαταβολή εάν δεν έχετε δει το αυτοκίνητο. Για οτιδήποτε ύποπτο επικοινωνήστε μαζί μας.
Διαβάστε τον Σύμβουλο Αγοράς