Το ταχύτερο μοντέλο της AUDI έγινε ακόμα πιο καυτό: Εκτεταμένη ενημέρωση για το νέο Audi R8 2019 (photos & vid)

"Γεννημένο στην πίστα, χτισμένο για το δρόμο." Το μοντέλο παραγωγής ακολουθεί μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του R8 LMS GT3 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018. Εκτός από τον πιο σπορ σχεδιασμό, τα Audi R8 Coupé και Spyder έχουν πιο ισχυρούς κινητήρες. Τα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη στις αρχές του 2019.

"Το R8 κατέχει μια μοναδική θέση για την Audi από κάθε άποψη", λέει ο Michael-Julius Renz, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH. "Είναι πλέον πιο ισχυρό και ταχύτερο", προσθέτει ο Oliver Hoffmann, Τεχνικός Διευθυντής της Audi Sport GmbH: "Το Motorsport είναι μέρος του DNA μας. Με περίπου 50% κοινά εξαρτήματα με το R8 LMS GT3 και ακόμη και 60% με το R8 LMS GT4, κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είναι τόσο κοντά στα αγωνίστικα πρότυπα όσο το R8."

Ακόμα πιο ισχυροί οι κινητήρες:
Στιγμιαία απόκριση, γρήγορος στροβιλισμός και μοναδικός ήχος - η καρδιά του Audi R8 είναι ο κινητήρας V10. Διατίθεται στους πελάτες σε δύο κατηγορίες. Η σχεδόν πανομοιότυπη τεχνολογία κίνησης του κινητήρα V10 στα R8 LMS GT3 και R8 LMS GT4 χρησιμοποιείται αρμονικά. Το V10 σύνολο, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο κινητήρων στο Győr της Ουγγαρίας, είναι πολύ συμπαγές. Ένα ξεχωριστό ψυγείο ελέγχει τη θερμοκρασία του λαδιού κινητήρα. Αυτή η αρχή υιοθετήθηκε από τους αγώνες αυτοκινήτου και επιτρέπει μια εξαιρετικά χαμηλή θέση τοποθέτησης του κινητήρα, δημιουργώντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους. Η μονάδα αντλίας λειτουργεί με πολλαπλά στάδια και εξασφαλίζει την κατάλληλη λίπανση σε όλες τις συνθήκες - συμπεριλαμβανομένης της πλευρικής επιτάχυνσης περίπου 1,5 G, η οποία είναι δυνατή στο R8. Και οι δύο κινητήρες διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.

Απόλυτη ακρίβεια: η ανάρτηση
Οι τροποποιήσεις στην ανάρτηση παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια. Η οφηγική βοήθεια έχει επαναπροσδιοριστεί τόσο με το προαιρετικό δυναμικό σύστημα διεύθυνσης όσο και με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης: Η απάντηση στο τιμόνι και η πληροφόρηση από το δρόμο συναντώνται ακόμα πιο συγκεκριμένα σε όλο το εύρος στροφών.

Ανάλογα με τον επιλεγμένο κινητήρα, τα τρία πρόσθετα προγράμματα, ξηρά, βρεγμένα και χιονισμένo, προστίθενται στις γνωστές λειτουργίες επιλογής μονάδας οδήγησης Audi με τη λειτουργία απόδοσης. Προσαρμόζουν τις βασικές δυναμικές παραμέτρους στο συντελεστή τριβής του δρόμου. Χάρη στον ενισχυμένο ηλεκτρονικό έλεγχο σταθεροποίησης (ESC), το μοντέλο κορυφαίων επιδόσεων φρενάρει από 100 km / h (62,1 mph) σε στάση έως 1,5 μέτρα νωρίτερα απο τον προκαταχό του, το φρενάρισμα απόστασης από 200 km / h (124,3 mph) είναι μικρότερη έως πέντε μέτρα (16,4 ft) - ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες.

Το νέο Audi R8 είναι εξοπλισμένο με εργοστασιακά τοποθετημένους τροχούς 19 ιντσών. Οι τροχοί Ultralight 20-ιντσών πλήρως λειασμένοι σε δυναμικό σχεδιασμό πέντε-V με νέα λάστιχα για το καλοκαίρι που μεταφέρουν ακόμα πιο ακριβή χειρισμό, διατίθενται προαιρετικά. Η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων ως εναλλακτική λύση στους τυπικούς δίσκους από χάλυβα. Ο σταθεροποιητής στο μπροστινό μέρος είναι προαιρετικά κατασκευασμένος από πολυμερές ενισχυμένο με ίνες άνθρακα (CFRP) και αλουμίνιο, το οποίο μειώνει το βάρος κατά περίπου 2 κιλά (4,4 lb).

Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας των νέων μοντέλων R8 γίνεται επίσης καθαρότερος και οπτικά. Η μάσκα ψυγείου Singleframe έχει μια ευρύτερη, πιο επίπεδη γραμμή. Οι μεγάλες ράβδοι χωρίζουν τις μεγάλες εισόδους αέρα. Οι επίπεδες σχισμές στην κουκούλα θυμίζουν το εικονίδιο της μάρκας Audi Sport quattro. Η μάσκα στρογγυλεύεται από το διαχύτη που εκτείνεται αρκετά προς τα πάνω. Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη σπορ εμφάνιση του Audi R8. Στο χώρο του κινητήρα το φίλτρο αέρα βρίσκεται κάτω από ένα νέο κάλυμμα τριών τμημάτων - διαθέσιμο σε μια επιλογή πλαστικών ή ανθρακονημάτων.

Οι πελάτες R8 μπορούν να επιλέξουν μέχρι και 3 εξωτερικά πακέτα, ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα. αυτά τα πακέτα προσθέτουν διάφορες επισημάνσεις στον μπροστινό διαχωριστή, στις πλευρικές επενδύσεις και στον διαχύτη. Προαιρετικά, τα δαχτυλίδια Audi και οι κονκάρδες στο εξωτερικό είναι βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Τα νέα μεταλλικά χρώματα Kemora Grey και Ascari Blue προστίθενται στην ποικιλία χρωμάτων. Η αποκλειστική σειρά Audi δίνει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν πολλές λεπτομέρειες του Audi R8 - μέσα και έξω.

Τα νέα μοντέλα R8 θα φθάσουν σε αντιπροσωπείες στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019. Τα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2019.

  • 04/11/2018 09:53:01
  • 1170
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE