Το ΝΕΟ LEXUS ES: Υψηλό επίπεδο απόδοσης και κομψότητας

Μετά από έξι γενιές επιτυχίας στην κατηγορία μεσαίου μεγέθους (sedan), η νέα, έβδομη γενιά Lexus ES σφυρηλατεί μια νέα, πιο φιλόδοξη πορεία. Μεγάλη φήμη για την άνεση, τη φινέτσα και τα πολυτελή σημεία του, το νέο ES βασίζεται στα δυνατά του στοιχεία με ένα νέο πλαίσιο που επιτρέπει πιο δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό και ακόμη καλύτερη απόδοση κατά την οδήγηση.

Αποτελεί μια ακόμη έκφραση της σχεδιαστικής κατεύθυνσης της Lexus και της δέσμευσής της για την κατασκευή οχημάτων που παρέχουν ενθουσιασμό, συναισθηματική σύνδεση και πάθος, βοηθώντας το όραμα της μάρκας για το μέλλον της σε ένα ευρύτερο κοινό. Οι παραδοσιακοί αγοραστές θα βρουν το νέο ES πιο ευρύχωρο, πιο ήσυχο και ασφαλέστερο από ποτέ, ενώ μια νέα γενιά πελατών θα ενδιαφερθεί για ένα sedan με εντυπωσιακή απόδοση, κορυφαία τεχνολογία ασφάλειας και ένα επίπεδο κατασκευής που σπάνια βρίσκεται σε αυτό το τμήμα της αγοράς.

Η έβδομη γενιά ES θα είναι η πρώτη που θα εισαχθεί στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Ακολουθεί το νέο sedan της LS και το LC coupe για τη μεταφορά ενός νέου κεφαλαίου στο σχεδιασμό της Lexus που έχει πολύ ισχυρότερη συναισθηματική ποιότητα. Το εντυπωσιακό στυλ, το οποίο κατέστη εφικτό από τη χρήση μιας ολοκαίνουργιας πλατφόρμας Global Architecture - K (GA-K), θα έχει ιδιαίτερη σημασία για τους πελάτες της, καθώς και μια πιο ελκυστική οδηγική εμπειρία και ακόμη υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας. Η σειρά θα περιλαμβάνει το ES 300h, που θα κυκλοφορήσει από το Δεκέμβριο του 2018, με νέο υβριδικό σύστημα αυτόματης φόρτισης, μαζί με τα μοντέλα βενζινοκινητήρων ES 200, ES 250 και ES 350 που τέθηκαν σε πώληση από το Σεπτέμβριο του 2018.

Η Lexus πέτυχε σχεδόν τις 75.000 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2017, το υψηλότερο άκρο της μέχρι τώρα, σημειώνοντας ένα τέταρτο συνεχές έτος ανάπτυξης. Το νέο sedan ES θα αποτελέσει βασικό μοντέλο στη σειρά, συμβάλλοντας στη φιλοδοξία της Lexus να φτάσει τις πωλήσεις 100.000 ετήσιων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2020.

Το νέο ES βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα Global Architecture - K (GA-K), δίνοντας τη Lexus την ευκαιρία να εξερευνήσει τα όρια του σχεδιασμού sedan μεσαίου μεγέθους αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο (+65 mm), χαμηλότερο (-5 mm) και ευρύτερο (+45 mm) από τον προκάτοχό του. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (+50 mm) επιτρέπει στους τροχούς να πιέζονται πλησιέστερα στις γωνίες του αυτοκινήτου, με ευρύτερα εμπρός και πίσω πέλματα (+10 και +37 mm). Η στάση και οι αναλογίες αντικατοπτρίζουν τις νέες δυνατότητες απόδοσης και δίνουν στο ES το είδος της εντυπωσιακής έκκλησης που θα κάνει τους ιδιοκτήτες και τους θαυμαστές να κοιτάξουν.

Ο Yasuo Kajino, CE Chief Designer, περιγράφει τη νέα εμφάνιση του αυτοκινήτου ως "Προκλητική Κομψότητα".

"Το ES ήταν πάντα ένα κομψό πολυτελές sedan. Για αυτή τη γενιά, προσθέσαμε τολμηρά σχεδιαστικά στοιχεία που προκαλούν τις παραδοσιακές προσδοκίες των αγοραστών", δήλωσε.

Η ομάδα μηχανικών, με επικεφαλής τον Chief Engineer Yasuhiro Sakakibara, είχε έναν σαφή στόχο: να μεταμορφώσει την εικόνα του ES. Αυτό σήμαινε να μετατρέψει ένα sedan γνωστό κυρίως για άνεση και ηρεμία σε ένα που είναι εξίσου ικανό να προσφέρει κορυφαία συμπεριφορά και δύναμη που μπορείτε να νιώσετε και να ακούσετε.

Σύμφωνα με το Sakakibara, αυτό το ES έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει ένα θεμελιωδώς υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από οποιονδήποτε από τους προκατόχους του. Είπε: «Ξέραμε ότι αυτό το ES έπρεπε να είναι προσαρμόσιμο και εύκολο στην οδήγηση, ανεξάρτητα από το είδος του δρόμου που βρίσκετε. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μια σταθερή βάση."

Το ES 300h, το οποίο θα κυκλοφορήσει στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα υβριδικής κίνησης που λειτουργεί για τέταρτη γενιά, το οποίο μπορεί να προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου, απόκριση στις επιδόσεις και ελάχιστες εκπομπές για ένα πολυτελές sedan. Συνδυάζει έναν εξαιρετικά αποδοτικό πεντακύλινδρο βενζινοκινητήρα Atkinson 2.5 λίτρων με έναν ελαφρύτερο, πιο συμπαγή ηλεκτρικό κινητήρα. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 218 Ηp / 160 kW και η οικονομία καυσίμου συνδυασμένου κύκλου είναι από 4,7 l / 100km.

Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων είναι ολοκαίνουργιος και ενσωματώνει τεχνολογία γρήγορης καύσης, που τον καθιστά έναν από τους πιο αποδοτικούς κινητήρες θερμικής απόδοσης σε όχημα παραγωγής. Το αποτέλεσμα είναι περισσότερη ισχύς χωρίς αύξηση των εκπομπών ή της κατανάλωσης καυσίμου. Χαρακτηριστικά που βοηθούν στην επίτευξη τέτοιων εντυπωσιακών αποτελεσμάτων περιλαμβάνουν ευθείες θύρες εισαγωγής, αυξημένες γωνίες βαλβίδων και καθίσματα με βαλβίδες με λέιζερ Μία αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας, μπεκ πολλαπλών οπών, VVT-iE στις βαλβίδες εισαγωγής και ένα μεταβλητό σύστημα ψύξης συμβάλλουν επίσης στην εντυπωσιακή διαχείριση θερμότητας και καύσης του κινητήρα.

Η έβδομη γενιά Lexus ES θα ξεκινήσει μια νέα εποχή για ένα από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή μοντέλα της μάρκας. Όπως συμβαίνει με τη ναυαρχίδα LS της Lexus, το νέο SE sedan έχει ως στόχο να εμπλέξει ένα ευρύτερο φάσμα πελατών. Παρέχει όλα τα παραδοσιακά προσδοκώμενα από την Lexus, μαζί με τις ιδιότητες που θα προσελκύσουν όσους δεν έχουν εξετάσει προηγουμένως τη μάρκα. Ο ισχυρότερος σχεδιασμός, η πιο δυναμική απόδοση, τα τελειώματα εσωτερικού χώρου υψηλής ποιότητας και η τελευταία τεχνολογία ασφάλειας θα συμβάλουν στην αναμόρφωση της εικόνας του ES σε μια νέα και απροσδόκητη εικόνα.

  • 15/10/2018 09:41:23
  • 641
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE