Το Leon είναι τώρα διαθέσιμο με νέο κινητήρα CNG 1.5 TGI Evo για βελτιωμένη απόδοση και αποτελεσματικότητα (photos & vid)

Προηγμένος κινητήρας 1.5 λίτρων Miller για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του CNG. Η έξυπνη ενσωμάτωση τριών συμπιεσμένων δεξαμενών φυσικού αερίου ενισχύει το φάσμα της λειτουργίας CNG στα 500 χλμ χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την πρακτικότητα και την οδηγικότητα

Το SEAT ενισχύει την έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου του δημοφιλούς Leon με νέο κινητήρα TGI 1,5 λίτρων CNG με την ενσωμάτωση τριών δεξαμενών αερίου.

Το νέο Leon TGI Evo - που κατασκευάστηκε στις εγκαταστάσεις Martorell της SEAT - συνεχίζει την επιτυχία των Leon TGI και Leon ST TGI, αλλά προωθεί την τεχνολογία για να το κάνει ακόμη πιο ισχυρό στην αγορά και να ωθήσει περαιτέρω την πρόσληψη των οχημάτων που τροφοδοτούνται με CNG. Το SEAT βρίσκεται στο επίκεντρο της τάσης του CNG, με παραλλαγές φυσικού αερίου στο Ibiza, Mii και πρόσφατα κυκλοφόρησε στο Arona και τώρα προσχώρησαν τα Leon TGI Evo και Leon ST TGI Evo.

Ο προηγμένος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.5 λίτρων άμεσης έγχυσης (βασισμένος στον βενζινοκινητήρα TSI της ίδιας χωρητικότητας), ενσωματώνει ένα προηγμένο σύστημα, την τελευταία γενιά συστημάτων υπερσυμπίεσης με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση.

Τα εξαρτήματα στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν σχεδιαστεί εκ νέου ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG. τα έμβολα με επικάλυψη χρώμιο-νικέλιο ενσωματώνουν νέα τμήματα τροποποιημένα για τη χρήση αερίου, καθώς και ενισχυμένα καθίσματα βαλβίδων για αύξηση της αντοχής στη φθορά και οι βαλβίδες έχουν ανυψωθεί για να βελτιώσουν την κυκλοφορία αερίου προς το εσωτερικό του θαλάμου.

Το Leon TGI Evo παράγει ισχύ 130 PS σε 5.000 σ.α.λ. - αύξηση 20PS σε σχέση με τον προκάτοχό του 1.4 λίτρων - και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400 σ.α.λ. και 4.000 σ.α.λ. και μπορεί να συνδεθεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με επτά-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Όπως συμβαίνει και με άλλα οχήματα της σειράς SEAT CNG, το Leon TGI Evo χρησιμοποιεί μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι κενές, αλλά τώρα υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα αποθήκευσης CNG καθώς το SEAT Leon TGI Evo επωφελείται από τρεις δεξαμενές αερίου - δύο από τα οποία επωφελούνται από σύνθετες ελαφριές σύνθετες κατασκευές ινών άνθρακα. Το Leon TGI Evo έχει χωρητικότητα 17,7 κιλών αερίου, προσφέροντας 500 χιλιόμετρα σε λειτουργία CNG και, χάρη στην αυτόματη μετάβαση στη βενζίνη, η απόσταση επεκτείνεται κατά 150 χλμ. επιπλέον.

Έτσι, το Leon TGI Evo είναι καθαρότερο και ακόμα πιο οικονομικό, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στην αποτελεσματικότητα του CNG έναντι άλλων καυσίμων: η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό CNG ισοδυναμεί με 2 λίτρα LPG, 1,3 λίτρα ντίζελ και 1,5 λίτρα βενζίνης.

Η SEAT δεσμεύεται στο συμπιεσμένο φυσικό αέριο ως τεχνολογία που ήδη υπάρχει και μπορεί να προσφέρεται ευρέως στους πελάτες. Το SEAT είναι η ευρωπαϊκή μάρκα με την πιο ολοκληρωμένη γκάμα αυτοκινήτων CNG, που πωλεί οχήματα σε πολλές χώρες όπως η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία και συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO 2 και NOx, στην εξοικονόμηση των καυσίμων και στο χρόνο ανεφοδιασμού σε αυτοκίνητα ντίζελ και βενζίνης.

Το Leon TGI Evo, το οποίο είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στη FR και στο Xcellence - εκτός από το Style - προσθέτει στην ολοκληρωμένη σειρά CNG της SEAT, με οχήματα που όχι μόνο μειώνουν τις εκπομπές, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και το κόστος λειτουργίας, αλλά ταυτόχρονα συνδυάζουν προηγμένες τεχνολογίες, οδηγική ικανότητα και κομψή αισθητική.

 

SEAT Leon TGI Evo

Κινητήρας 1.5 TGI Evo
Κύλινδρος / βαλβίδες 4/16
Κυβισμός 1498cc
Αναλογία συμπίεσης 12,5
Μέγιστη Ιπποδύναμη 130PS
Μέγιστη. Ροπή 200Nm
Μέγιστη ταχύτητα 205 χλμ. / Ώρα (MQ), 199 χλμ. / Ώρα (DQ)

 

 

 

 

 

  • 07/02/2019 09:08:08
  • 1092
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE