Το ŠKODA KODIAQ RS - ένα SUV επιδόσεων με γονίδια RS (photos & vid)

Το ŠKODA KODIAQ RS είναι το πρώτο SUV στην σπορ οικογένεια RS της ŠKODA. Το μοντέλο τροφοδοτείται από τον ισχυρότερο κινητήρα ντίζελ παραγωγής στην ιστορία της ŠKODA με ισχύ 176 kW (240 ίππων). Έδειξε τις ικανότητές του με έναν ρεκόρ 9 λεπτών & 29,84 δευτερολέπτων στον σκληρότερο αγώνα δρόμου στον κόσμο - το Nordschleife του Nürburgring. Το SUV επιδόσεων είναι το πρώτο ŠKODA που διαθέτει επίσης Dynamic Sound Boost για μια ιδιαίτερα συγκινητική νότα στον κινητήρα.

Το ŠKODA KODIAQ RS έχει στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης. Παρέχει ότι μπορεί να επιθυμεί η συνεχώς αυξανόμενη αγορά για ισχυρά SUV χάρη στην εξαιρετική δυναμική του τόσο στο δρόμο όσο και εκτός δρόμου, καθώς και την ιδιαίτερα τολμηρή εμφάνιση του. Συνδυάζει μοναδικά έναν σύγχρονο τρόπο ζωής με την αθλητικότητα. ο αποδοτικός και ισχυρός κινητήρας ντίζελ εντυπωσιάζει με τη βιωσιμότητά του. Με το τέλειο συνδυασμό δυναμικής οδηγικής εμπειρίας και άριστης καταλληλότητας για καθημερινή χρήση, το KODIAQ RS είναι το πρώτο SUV που συνδυάζει τις διακριτικές ιδιότητες όλων των μοντέλων της ŠKODA RS.

Ο πυρήνας του ισχυρού 2.0 TDI της ŠKODA KODIAQ RS είναι η τεχνολογία biturbo δύο σταδίων. Ο κινητήρας 2 λίτρων διαθέτει δύο συμπληρωματικούς υπερσυμπιεστές συνδεδεμένους σε σειρά. Ο πρώτος είναι ένας υπερσυμπιεστής καυσαερίων υψηλής πίεσης με μια μικρή τουρμπίνα, έναν μικρό τροχό συμπιεστή και ηλεκτρονική ρύθμιση του πτερυγίου του στροβίλου. Αυτή η δομή επιτρέπει την άμεση απόκριση, ακόμη και σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα. Ο δεύτερος turbo είναι ένας φορτιστής χαμηλής πίεσης. Με την μεγάλη τουρμπίνα και τον τροχό του συμπιεστή επιτυγχάνει σημαντικά υψηλότερη πίεση ώθησης μέχρι 3,8 bar στις υψηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την απόδοση του. Σε χαμηλότερες στροφές του κινητήρα, οι φορτιστές λειτουργούν σε δύο στάδια. Ο φορτιστής χαμηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την προ-συμπίεση του εισερχόμενου αέρα. Ο φορτιστής υψηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την κύρια συμπίεση. Σε υψηλές στροφές του κινητήρα, μόνο ο φορτιστής χαμηλής πίεσης χρησιμοποιείται σε λειτουργία σε ένα στάδιο. Δομημένο με αυτό τον τρόπο, το σύστημα turbo εγγυάται συνεχή ισχύ εξόδου με σύντομο χρόνο αντίδρασης.

Με το διπλό συμπλέκτη, το DSG 7-ταχυτήτων έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση με ισχυρούς κινητήρες όπως το diesel biturbo της ŠKODA KODIAQ RS και τη μέγιστη ροπή του 500 Nm. Μεταφέρει την ενέργεια απαλά και άνετα ή με τη γρήγορη ταχύτητα ενός racing αυτοκινήτου χωρίς να χάσει καμία πρόσφυση και να ταιριάζει στις συνθήκες και τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιτρέψει στο κιβώτιο ταχυτήτων να αλλάξει αυτόματα το γρανάζι ή να επιλέξει χειροκίνητα τα γρανάζια - χρησιμοποιώντας επίσης και πηδάλια του τιμονιού.

Tο ŠKODA KODIAQ RS παραμένει ένα αληθινό KODIAQ και συνδυάζει τέλεια τον σπορ τρόπο ζωής του με ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, ένα γενναιόδωρο χώρο για επτά άτομα και το τυπικό επίπεδο πρακτικότητας. Η αίσθηση του σπορ αυξάνεται από την ταπετσαρία Alcantara® με αντιπαραβαλλόμενη ραφή τόσο για τα καλύμματα των καθισμάτων όσο και για τα διακοσμητικά των θυρών, τον πίνακα οργάνων με τη διακόσμηση άνθρακα και το νέο λογότυπο της RS. Το freely προγραμματιζόμενο Virtual Cockpit, το οποίο έρχεται ως στάνταρ, συνδυάζεται με την δυναμική του εμφάνιση χάρη στο υπόβαθρο με άνθρακα και προσφέρει μια πρόσθετη άποψη Sport. Το ŠKODA KODIAQ RS προσφέρει επίσης πολυάριθμα Απλά Έξυπνα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, συμπεριλαμβανομένου του θαλάμου ομπρέλας στην μπροστινή πόρτα και της προστασίας από κακή φόρτωση ως στάνταρ.

Το ŠKODA KODIAQ RS φέρει επίσης το νέο RS λογότυπο στο εσωτερικό - το διαθέτει στο sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, το κιβώτιο ταχυτήτων των 7 ταχυτήτων DSG καθώς και στο εμπρόσθιο και δύο εξωτερικά καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Επιπλέον, εξευγενισμένα υλικά, λεπτές αντιπαραβαλλόμενες ραφές και κόκκινα χαρακτηριστικά δημιουργούν σπορ τόνους. Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα στην πρώτη σειρά καλύπτονται με Alcantara®, δέρμα άνθρακα και δέρμα και διακοσμούνται με κόκκινες αντιπαραβαλλόμενες ραφές ειδικά σχεδιασμένες για RS. Το Alcantara® είναι ένα υλικό που χρησιμοποιείται συχνά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό λόγω του χαμηλού βάρους του και της καλής πρόσφυσης του. Χρησιμοποιείται επίσης και στις πόρτες της ŠKODA KODIAQ RS. Οι κόκκινες ραφές ενσωματώνονται ξανά στο τιμόνι και τα μπράτσα στις πόρτες.

  • 07/01/2019 11:00:09
  • 1422
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE