Τετρακίνητο ηλεκτρικό πρωτότυπο από την Kia Motors Αμερικής στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Σικάγο

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Σικάγο η Kia Motors America παρουσίασε το νέο πρωτότυπο όχημα της Kia, το Trail’ster.  

- Βασίζεται στο Soul, έχει τολμηρή σχεδίαση και ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα all-wheel-drive

- Το Kia Trail'ster σχεδιάστηκε στο στούντιο σχεδιασμού της Kia στην Καλιφόρνια όπως και άλλα αξιόλογα πρωτότυπα οχήματα της Kiaόπως το Track'ster καιτο GT4 Stinger

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Σικάγο η Kia Motors America παρουσίασε το νέο πρωτότυπο όχημα της Kia, το Trail’ster.  Βασίζεται στο Soul, είναι 5θυρο και έχει υφασμάτινη – πλήρως ανοιγόμενη – οροφή.  Διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς χάρη στην παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα εμπρός και ενός ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα.  ΤοTrail'ster ήταν επινόηση του στούντιο σχεδιασμού της Kia στην Καλιφόρνια, γενέτειρα τωνTrack'sterκαιGT4Stinger.

"Το πρωτότυπο Kia Trail'ster φανερώνει πως η μελλοντική παραγωγή του Kia Soul λογικά θα εμπλουτιστεί με μια All-Wheel-Drive έκδοση που θα κατασκευαστεί  για να «ξεφύγει» από τους δρόμους της πόλης και να επιτρέπει εξορμήσεις στο βουνό," δήλωσε ο Tom Kearns, επικεφαλής σχεδιαστής του Kia Design Centerτης Αμερικής(KDCA).

To KiaTrail’ster τροφοδοτείται από ένα ισχυρό 1.6lt υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδρο κινητήρα 185 ίππων, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και ένα σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που προορίζεται για υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες, ενισχύει την επιτάχυνση και βελτιώνει την πρόσφυση σε αντίξοες καιρικές συνθήκες ή διαδρομές εκτός δρόμου.  Συμβάλλει επίσης στην άμβλυνση του turbolag παρέχοντας άμεση ροπή. Το σύστημα παρέχει πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου από τα συμβατικά συστήματα τετρακίνησης, λειτουργώντας ως τετρακίνητο μόνο όταν χρειάζεται, ενώ παράλληλα δρα ως μηχανισμός ανάκτησης ενέργειας.  Έχει δύο πηγές ισχύος (έναν βενζινοκινητήρα εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω) που απαρτίζουν το υβριδικό του σύστημα.

Το ηλεκτρικό σύστημα ώθησης του Trail’ster αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 1.2 kWh πολυμερών Ιόντων λιθίου Li-Pol, και τροφοδοτεί ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα 270 volt AC ισχύος 27 kW (35 ίππων) και 135 ΝΜ ροπής, που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση σε 220 ίππους και 386ΝΜ ροπής.

Για την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων, το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης μια υβριδική γεννήτρια (HSG) για να ξεκινήσει / σταματήσει τον κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες (και να τροφοδοτήσει με ενέργεια την μπαταρία υψηλής τάσης), και ένα ηλεκτροκίνητο συμπιεστή A/C, o οποίoςμπορεί να λειτουργεί  ακόμα και με σβηστό τον κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την βέλτιστη λύση προσφέροντας κορυφαία εκμετάλλευση χώρων και χαμηλό βάρος, καθώς η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης.

  • 17/02/2015 21:47:16
  • 1246
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE