Στήν κορυφή των Compact SUV: το νέο Audi SQ2 είναι εδώ (photos & vid)

Το εντυπωσιακό design συναντά εξαιρετικά την διασκεδαστική οδήγηση: Το Audi SQ2 είναι εδώ. Αυτό το νέο κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Q2 ξεχωρίζει στο Compact SUV τμήμα: Διαθέτει 221 kW (300 hp), αρκετό για να έχει από 0-100 km / h σε 4.8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 km / h. Η τετρακίνηση quattro και η sport ανάρτηση S εφαρμόζουν ομαλά την ισχύ στο δρόμο. Το Audi SQ2 είναι επίσης επικεφαλής της κατηγορίας του όσον αφορά τα συστήματα λειτουργίας, ενημέρωσης και υποστήριξης.

0 - 100 km / h (62,1 mph) σε 4,8 δευτερόλεπτα: ο κινητήρας

Η καρδιά κάθε μοντέλου Audi S είναι ο κινητήρας, ενώ το 2,0 TFSI στο SQ2 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km: 7,2 - 7,0 *, οι συνδυασμένες εκπομπές CO 2 σε g/km: 163 - 159 * μορφή. Διαθέτει 221 kW (300 hp) και σταθερή ροπή στρέψης 400 Nm (295,0 lb-ft) μεταξύ 2,000 και 5,200 rpm. Αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της Audi και κατασκευάστηκε στο Győr.

Ο τετρακύλινδρος TFSI στο Audi SQ2 είναι ένας κινητήρας 1,984 κυβικών εκατοστών υψηλής απόδοσης. Ανταποκρίνεται αμέσως μέχρι την κόκκινη γραμμή στις 6.500 σ.α.λ. Στη δυναμική λειτουργία του συστήματος κίνησης Audi επιλέξτε δυναμικό σύστημα χειρισμού, αποκρίνεται ακόμα πιο άμεσα, με σύντομη διπλή συμπλοκή που συνοδεύει τις αλλαγές ταχυτήτων από το S tronic. Ο κινητήρας αναπτύσσει έναν ιδιαίτερα ηχηρό ήχο όταν οδηγείται δυναμικά. Ο κινητήρας TFSI 2.0 λίτρων ζυγίζει μόνο περίπου 150 κιλά, πράγμα που δεν ωφελεί μόνο το συνολικό βάρος του Audi SQ2 αλλά και την κατανομή φορτίου αξόνων.

Πολυάριθμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας ακονίζουν το προφίλ του ισχυρού τετρακύλινδρου. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής είναι ρυθμιζόμενοι για τη βελτιστοποίηση της πλήρωσης και της ανταλλαγής αερίων. Στην πλευρά των καυσαερίων, το σύστημα Audi valvelift (AVS) ρυθμίζει την ανύψωση της βαλβίδας σε δύο στάδια βάσει της ζήτησης. Αυτό μειώνει τις απώλειες απόπλυσης στο θάλαμο καύσης και εξασφαλίζει τη βέλτιστη ροή καυσαερίων στον υπερσυμπιεστή, ιδιαίτερα στην περιοχή χαμηλών στροφών. Τα πλεονεκτήματα αυτού είναι η ευκίνητη απόκριση του κινητήρα και η περαιτέρω αύξηση της ροπής. Έλεγχος από μια γρήγορη και ακριβή ηλεκτρική βαλβίδα υπερχείλισης, ο υπερσυμπιεστής αναπτύσσει πολύ δυναμικά τη μέγιστη ώθηση 1,4 bar. Αυτό το σύστημα διαχείρισης κινητήρα ενισχύει την αποδοτικότητα και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά τη λειτουργία υπό μέρος φορτίου.

Η απόδοση είναι επίσης ένα σημαντικό σημείο εστίασης με το 2.0 TFSI. Δύο ηλεκτροκίνητες περιστροφικές βαλβίδες που είναι ενσωματωμένες σε μια μονάδα ρυθμίζουν τις ροές ψυκτικού μέσου. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο του συστήματος διαχείρισης θερμότητας είναι η πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή. Βοηθάει τον κινητήρα να θερμαίνεται γρήγορα.

Έλξη, σταθερότητα και χειρισμός: η μετάδοση ισχύος

Ένα S tronic επτατάχυτο με μεγάλη διαδρομή 8,7 μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας ταχύτητας μεταφέρει τη δύναμη του 2.0 TFSI. Ο οδηγός μπορεί να χειριστεί το γρήγορο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη στις αυτόματες λειτουργίες D ή S ή να αλλάξει χειροκίνιτα.

Οι δύο συμπλέκτες του S tronic επτά ταχυτήτων βρίσκονται σε λάδι. Μία μικρή μηχανική αντλία με γρανάζια τις τροφοδοτεί με λάδι. Σε αυξημένη ζήτηση, ενεργοποιείται μια δεύτερη ηλεκτροκίνητη αντλία. Αυτή η αποτελεσματική παροχή λαδιού και η χαμηλή τριβή των μεμονωμένων εξαρτημάτων οδηγούν σε υψηλή απόδοση.

Όπως συμβαίνει με κάθε μοντέλο Audi S, η τετρακίνηση quattro είναι στάνταρ στο SQ2. Συνδυάζει υψηλή πρόσφυση με συναρπαστικό χειρισμό. Το κεντρικό στοιχείο του είναι ένας υδραυλικός ενεργοποιημένος συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων. Διανέμει ροπή συνεχώς μεταξύ των αξόνων. Εάν οι εμπρόσθιοι τροχοί χάνουν τη "επαφή", ο συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων μπορεί να μεταφέρει μέχρι και το 100% της δύναμης προς τα πίσω μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο ηλεκτρονικός ελεγκτής της μονάδας quattro παρέχει την απόλυτη οδηγική απόλαυση και ασφάλεια. Κατά τη διάρκεια της sport οδήγησης, μπορεί να κατευθύνει τη ροπή προς τον πίσω άξονα μόλις ο οδηγός γυρίσει τον τροχό. Το σύστημα διαχείρισης quattro επιτρέπει την ακριβή στροφή κατά την αναστροφή του φορτίου και παρέχει μέγιστο έλεγχο και αξιοπιστία όταν μετακινείται σε οδική επιφάνεια χαμηλής τριβής. Κατά τη διάρκεια της γρήγορης οδήγησης, ο κινητήρας quattro συνεργάζεται στενά με τον επιλογέα ροπής επιλογής τροχών, ο οποίος εξομαλύνει το χειρισμό με μικρές επεμβάσεις πέδησης στους εσωτερικούς τροχούς υπό μειωμένο φορτίο.

Τυπικό μοντέλο S: ο εξωτερικός σχεδιασμός

Η βάση Audi Q2 είναι ήδη SUV με πολύ διακριτικό χαρακτήρα. Η σφηνοειδής αρχιτεκτονική και η ακριβής γραμμή του αμαξώματος, η επίπεδη καμπίνα, η πολυγωνική εσοχή στο πλευρό και η λεπίδα στην κολόνα C προσδίδουν μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση. Η Audi έχει βελτιώσει την εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου S. Μόνο το μπροστινό άκρο υποδεικνύει την ειδική θέση που καταλαμβάνει το όχημα. Οκτώ όρθιες διπλές ράβδοι χωρίζουν τη μεγάλη, οκταγωνική μάσκα Singleframe. Ένας εμπρός διαιρούμενος συνδέει τις εξώτατες ακμές των δύο εισόδων αέρα που κυριαρχούν και υπογραμμίζει το πλήρες πλάτος του εμπρόσθιου άκρου SQ2. Οι πρότυποι προβολείς LED και οι οπίσθιοι φανοί LED με δυναμικά σήματα εκπέμπουν μια χαρακτηριστική υπογραφή φωτός σχήματος βέλους.

Οι εντυπωσιακές λεπτομέρειες δίνουν επίσης έμφαση στις πλευρές και στο πίσω μέρος. Οι διακοσμητικές λωρίδες στην κάτω περιοχή των θυρών είναι έντονα διαμορφωμένες. τα περιβλήματα εξωτερικού καθρέφτη παράγουν ένα λαμπερό φινίρισμα από αλουμίνιο. Μια μακρά αεροτομή οροφής εξασφαλίζει επαρκή πίεση προς τα κάτω. Η εξωτερική χρωματική παλέτα περιλαμβάνει το ibis white και τα προαιρετικά χρώματα ara blue, daytona gray, floret silver, glacier white, mythos black, quantum gray και tango red.

Κορυφαία συνδεσιμότητα: MMI navigation plus και σύνδεση Audi

Όπως και στο Audi Q2, το εύρος πληροφοριών ψυχαγωγίας στο SQ2 καλύπτει έναν ευρύ πίνακα. Στο επάνω μέρος βρίσκεται η πλοήγηση MMI plus. Τα μενού του είναι σαφώς δομημένα και το περιστροφικό κουμπί στην κεντρική κονσόλα της σήραγγας περιλαμβάνει ένα touchpad που επιτρέπει επίσης κύλιση και μεγέθυνση. Ο έλεγχος φωνής και η αναζήτηση MMI είναι επίσης γρήγοροι και αξιόπιστοι. Λίγα μόνο γράμματα ή λέξεις είναι συνήθως αρκετά για να αποκτήσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η πλοήγηση MMI plus έχει μια οθόνη 8,3 ιντσών. η μονάδα μετάδοσης δεδομένων υποστηρίζει το γρήγορο ασύρματο πρότυπο LTE και περιλαμβάνει ένα hotspot Wi-Fi για τις κινητές συσκευές των επιβατών.

Τεχνολογίες: τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού για το Audi SQ2 προέρχονται από την μεγαλύτερη κατηγορία. Το μπροστινό μέρος Audi pre sense είναι στάνταρ και χρησιμοποιεί ραντάρ για να αναγνωρίζει επικίνδυνες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν με τη διέλευση πεζών ή άλλων οχημάτων μπροστά από το αυτοκίνητο. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό ακουστικά και οπτικά και ενεργοποιεί την πέδηση έκτακτης ανάγκης εάν είναι απαραίτητο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή ή τη μείωση της σοβαρότητας μιας σύγκρουσης.

Το πακέτο βοήθειας περιλαμβάνει τα πιο δημοφιλή προαιρετικά συστήματα, όπως το προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας με λειτουργία stop & go και το βοηθητικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής συμφόρησης, το οποίο εκτός από τον αισθητήρα ραντάρ χρησιμοποιεί επίσης την εμπρός κάμερα. Σε ταχύτητες έως 65 km / h σε καλά αναπτυγμένους δρόμους, μπορεί να βοηθήσει με το τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.

Η λειτουργία Active Lane βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα οδήγησης. Το προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης μπορεί να κατευθύνει αυτόματα το SUV σε παράλληλους ή κάθετους χώρους στάθμευσης. Το cross back assist πίσω τίθεται σε λειτουργία όταν ο οδηγός θέλει να αντιστραφεί από ένα κάθετο σημείο στάθμευσης. Μια άλλη λειτουργία υποβοήθησης είναι η βοηθητική πλευρά του Audi. Σε συνδυασμό με τον αισθητήρα ραντάρ, εμφανίζει μια οπτική προειδοποίηση στο αντίστοιχο εξωτερικό κάτοπτρο για να ειδοποιήσει τον οδηγό για πιθανό κίνδυνο όταν αλλάζει λωρίδες. 

  • 18/12/2018 09:10:22
  • 1655
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE