Πώς κρατάμε τη μπαταρία μας σε φόρμα τον χειμώνα!

Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων υποφέρουν τον χειμώνα από τις χαμηλές θερμοκρασίες και την υγρασία. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν, για να μην μας αφήσουν στον δρόμο;

Κρύο και υγρασία αποτελούν τους χειρότερους εχθρούς της μπαταρίας ενός αυτοκινήτου. Γιαυτό και οι περισσότερες κλήσεις προς τις οδικές βοήθειες την πιο κρύα εποχή του έτους αφορούν ακριβώς οχήματα, που δεν παίρνουν εμπρός εξαιτίας αδύναμων ή άδειων μπαταριών.

Ενας από τους βασικούς λόγους, που υποφέρει η μπαταρία μας, είναι η ταυτόχρονη χρήση πολλών καταναλωτών ενέργειας στο αυτοκίνητο τον χειμώνα, όπως είναι για παράδειγμα οι υαλοκαθαριστήρες, ο κλιματισμός με τον ανεμιστήρα στο φουλ, τα θερμαινόμενα παρμπρίζ και καθρέπτες, η χρήση των φώτων, τα θερμαινόμενα καθίσματα (όπου υπάρχουν) κλπ.

Πρόκειται για ενεργοβόρα συστήματα, τα οποία δεν αφήνουν αρκετή υπόλοιπη ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας μας, που αδειάζει σταδιακά. Σε αυτό συμβάλλει επίσης η διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος λόγω υγρασίας, ενώ και το λάδι του κινητήρα γίνεται στο κρύο πιο παχύρρευστο και ζορίζει περισσότερο τον κινητήρα κατά την εκκίνηση, με αποτέλεσμα να καταναλώνει επιπρόσθετη ενέργεια σε σχέση π.χ. με το καλοκαίρι.

Ωστόσο υπάρχουν κάποια μυστικά για την σωστή συντήρηση των μπαταριών των αυτοκινήτων μας, χάρη στα οποία μειώνεται δραστικά η πιθανότητα να αδειάσουν και να μην πάρει το όχημα μπροστά.

 

1.       Καθαρίζετε τη μπαταρία τακτικά με ένα αντιστατικό πανάκι, ώστε να μη μαζεύεται ανάμεσα στους πόλους της βρωμιά και υγρασία, που προκαλούν διαρροή ρεύματος.

2.       Να ελέγχετε τακτικά, ώστε να πιάνουν σφιχτά τα καλώδια με τους ακροδέκτες τους στους πόλους της μπαταρίας, γιατί αν έχουν χαλαρώσει, δεν φορτίζεται σωστά.

3.       Περάστε τους πόλους με το ειδικό αντισκωριακό γράσο και απομακρύνετε το χαρακτηριστικό λευκό στρώμα σκουριάς γύρω από αυτούς.

4.       Προσέχουμε, ώστε να είναι πάντα σωστά τεντωμένος ο ιμάντας του δυναμό, για να εφοδιάζει με όσο ρεύμα χρειάζεται τη μπαταρία.

5.       Ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών και συμπληρώνουμε, όποτε χρειάζεται, εφόσον δεν διαθέτει το όχημα μπαταρία κλειστού τύπου.

6.       Πρώτα βάζουμε εμπρός τον κινητήρα και μετά ανοίγουμε τα διάφορα συστήματα, που καταναλώνουν ενέργεια, όπως τον κλιματισμό, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, κλπ.

7.       Αν κάνετε συνέχεια κοντινές διαδρομές, τότε φροντίστε αραιά και πού να βγείτε και λίγο πιο μακριά βόλτα, για να φορτίσετε τη μπαταρία του οχήματος.

 

Διαβάστε επίσης:

Πέντε μυστικά για το σωστό ντιζελοκίνητο μεταχειρισμένο

Αξιόπιστα μεταχειρισμένα Ι.Χ. με λιγότερα από 5.000 ευρώ

Τα 5 μυστικά της διαπραγμάτευσης για ένα μεταχειρισμένο Ι.Χ.

Πώς να φτιάξεις μια σωστή αγγελία για να πουλήσεις το μεταχειρισμένο σου

  • 16/12/2016 15:07:58
  • 11889
  • Service-Χρήσιμα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE