NSX GT3 EVO Βελτιωμένο και έτοιμο για το 2019 (photos & vid)

Η Honda Motor Company είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ένα βελτιωμένο NSX GT3, που ονομάζεται NSX GT3 Evo, θα αγωνιστεί σε πίστες σε όλο τον κόσμο το 2019.

Βασισμένο στο εξαιρετικά δημοφιλές μοντέλο παραγωγής NSX, η τελευταία εξέλιξη του NSX GT3 που έχει κερδίσει πολλούς αγώνες διαθέτει πολλές σημαντικές αναθεωρήσεις που στοχεύουν στην επίτευξη βελτιωμένων επιδόσεων και αξιοπιστίας στις ομάδες αγωνιστικών πελατών σε όλ

Το αναθεωρημένο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου εμπρός διαιρούμενου, διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα, θα μειώσει την έλξη για να δημιουργήσει υψηλότερες κορυφαίες ταχύτητες, να βελτιώσει την ψύξη και να βελτιώσει την ισορροπία και την οδηγική ικανότητα για ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα ερασιτεχνών και επαγγελματιών οδηγών.

Οι νέοι υπερσυμπιεστές θα βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο ώθησης και την εξοικονόμηση καυσίμου και θα επανεγκατασταθούν σε όλα τα υπάρχοντα NSX GT3s εκτός από το νέο NSX GT3 Evo. Τα νέα αυτοκίνητα θα διαθέτουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό και βαθμονόμηση για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) και μια αναβαθμισμένη μονάδα απεικόνισης Bosch και καταγραφής δεδομένων για την αύξηση της απόδοσης και την ενίσχυση της εμπειρίας του οδηγού. Αυτές οι βελτιώσεις θα είναι επίσης διαθέσιμες ως Variant Supply (VF) για την εκ των υστέρων προσαρμογή σε υπάρχοντα NSX GT3s.

Οι επιπτώσεις αυτών των ενημερώσεων, αποτέλεσμα της συνεχούς ανάλυσης των πληροφοριών που παράγονται από το παγκόσμιο πρόγραμμα αγώνων πελατών NSX GT3 κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών δοκιμών και

αγωνιστικά, θα έχουν βελτιωμένη απόδοση και μειωμένο λειτουργικό κόστος, λόγω της μεγαλύτερης ανθεκτικότητας των εξαρτημάτων.

ο τον κόσμο.

"Είμαστε πολύ ευτυχείς να παρουσιάσουμε τις προδιαγραφές του Honda NSX GT3 Evo 2019 σήμερα", δήλωσε ο Masashi Yamamoto, γενικός διευθυντής της Honda Motorsports. "Ενώ το αυτοκίνητο έχει ήδη κερδίσει σε μερικές από τις κορυφαίες σειρές GT3 του κόσμου, πιστεύουμε στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας και στην παροχή του καλύτερου δυνατού εξοπλισμού και υποστήριξης στους πελάτες μας.

«Μέσω του προγράμματος NSX GT3 Customer Racing Program, μια διεθνής συνεργασία μεταξύ αρκετών τεχνικών συνεργατών της Honda, μπορέσαμε να συνδυάσουμε την εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο για να ορίσουμε ένα σύνολο αναβαθμίσεων για την τελευταία έκδοση του NSX GT3 που θα ωφελήσει το καθένα των ομάδων πελατών μας παγκοσμίως. "

Το αναθεωρημένο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου εμπρός διαιρούμενου, διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα, θα μειώσει την έλξη για να δημιουργήσει υψηλότερες κορυφαίες ταχύτητες, να βελτιώσει την ψύξη και να βελτιώσει την ισορροπία και την οδηγική ικανότητα για ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα ερασιτεχνών και επαγγελματιών οδηγών.

Οι νέοι υπερσυμπιεστές θα βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο ώθησης και την εξοικονόμηση καυσίμου και θα επανεγκατασταθούν σε όλα τα υπάρχοντα NSX GT3s εκτός από το νέο NSX GT3 Evo. Τα νέα αυτοκίνητα θα διαθέτουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό και βαθμονόμηση για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) και μια αναβαθμισμένη μονάδα απεικόνισης Bosch και καταγραφής δεδομένων για την αύξηση της απόδοσης και την ενίσχυση της εμπειρίας του οδηγού. Αυτές οι βελτιώσεις θα είναι επίσης διαθέσιμες ως Variant Supply (VF) για την εκ των υστέρων προσαρμογή σε υπάρχοντα NSX GT3s.

Οι επιπτώσεις αυτών των ενημερώσεων, αποτέλεσμα της συνεχούς ανάλυσης των πληροφοριών που παράγονται από το παγκόσμιο πρόγραμμα αγώνων πελατών NSX GT3 κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών δοκιμών και αγώνων, θα έχουν βελτιωμένη απόδοση και μειωμένο λειτουργικό κόστος, λόγω της μεγαλύτερης ανθεκτικότητας των εξαρτημάτων.

Η τελευταία εξέλιξη του NSX GT3 διατηρεί τον πυρήνα του που κάνει το NSX ένα από τα πιο περιζήτητα supercars για το δρόμο.

Οι κινητήρες V6 των 3,5 λίτρων, με διπλό στροβιλοσυμπιεστή, είναι κατασκευασμένοι παράλληλα με τους αντίστοιχους συνεργάτες παραγωγής τους στο εργοστάσιο Anna Engine στο Οχάιο των Η.Π.Α. και χρησιμοποιούν τις ίδιες προδιαγραφές σχεδιασμού, όπως το μπλοκ, τις κεφαλές, βαλβίδες, τους στροφαλοφόρους, σύστημα λίπανσης κ.λπ..

Πολλές τροποποιήσεις του αγωνιστικού αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου ενός εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων (sequential-shift) , πλαισίου τελευταίας τεχνολογίας και αεροδυναμικής κατασκευής και των πιο πρόσφατων συστημάτων ασφαλείας FIA, συμπληρώνουν τον απόλυτο μεσαίο κινητήρα GT3 .

Όπως συμβαίνει με τον τρέχοντα NSX GT3, το σασί προέρχεται από το Κέντρο Παραγωγικής Απόδοσης στο Marysville, Ohio, ΗΠΑ. Η τελική συναρμολόγηση ολοκληρώνεται από το JAS Motorsport στο Μιλάνο της Ιταλίας. Στο πλαίσιο του προγράμματος NSX GT3 Customer Racing, η Mugen και η Honda Performance Development (HPD) είναι υπεύθυνες για τεχνική υποστήριξη και υποστήριξη πωλήσεων στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική αντίστοιχα, ενώ η JAS Motorsport έχει την ευθύνη για την υποστήριξη οχημάτων στον υπόλοιπο κόσμο.

Το NSX GT3 έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2016 και έχει αντιμετωπίσει μερικούς από τους κορυφαίους αγώνες GT ​​του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των 24 Hours Daytona και Spa. τις 12 Ώρες του Sebring. Petit Le Mans και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIA GT στο Μακάο.

Το αυτοκίνητο είναι ένας νικητής πολλαπλών αγώνων στο τμήμα GTD της IMSA WeatherTech SportsCar και είναι ένας από τους βασικούς υποψηφίους για τους τίτλους των οδηγών, των ομάδων και των κατασκευαστών φέτος.

  • 03/12/2018 08:49:57
  • 64
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE