Η νέα BMW X1 έρχεται στην Αθήνα στην Πρώτη Πανελλαδική της Παρουσίαση στις 9 και 10 Ιουλίου (photos)

Δείτε από κοντά το κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW τρεις μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.

Αθήνα. Mε εντελώς νέα, άκρως επιβλητική εμφάνιση, καινοτόμες τεχνολογίες και ακόμα πιο εκφραστικό χαρακτήρα, η νέα γενιά της ΒΜW Χ1 αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SAV (Sports Activity Vehicles). Τρεις μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά της, η νέα επιβλητική BMW X1 έρχεται αποκλειστικά στην Ελλάδα και σας υποδέχεται σε ένα 2ημερο φεστιβάλ BMW γεμάτο εκπλήξεις και δραστηριότητες για όλη την οικογένεια!

Δείτε από κοντά το ξεχωριστό Best Seller της BMW το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Ιουλίου 2022 στην Αθήνα, στο Anassa City Events και βιώστε μία ολοκληρωμένη εμπειρία στα BMW Corners. Προϊοντική παρουσίαση της νέας BMW X1, oλοκληρωμένες υπηρεσίες, συναρπαστικά προϊόντα, καινοτόμες τεχνολογίες, τα πάντα για τη φόρτιση και ποικίλες επιλογές γνήσιων αξεσουάρ BMW, σας περιμένουν να τις γνωρίσετε!

Για τους μικρούς φίλους της μάρκας που αγαπούν τη περιπέτεια και τις προκλήσεις, θα υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος για αναρρίχηση, παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση υπό την καθοδήγηση ειδικών.

Το BMW Group

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2021, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 194.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2021 ήταν 16,1 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 111,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2021, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 118.909 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

  • 05/07/2022 10:41:47
  • 1181
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE